שאלות נפוצות

?האם צריך הפניה מרופאimage_bullet

לא צריך מכתב הפניה מרופא. חשוב להצטייד במסמכים רפואיים, צילומי רנטגן ובדיקות רלוונטיות.
רק מטופלים ממשרד הביטחון, חברת “ביקורופא” ו”יורופאסיסטנט” נדרשים להופיע עם טופס הפנייה.

?האם טיפול כירופרקטי מכוסה על ידי חברות הביטוחimage_bullet

כן. לרוב חברות הביטוח הפרטיות בישראל יש ביטוחים משלימים הכוללים טיפולי כירופרקטיקה. הכיסוי בדרך כלל עד 80%. לחברת חברת “ביקורופא”, “פמי-פרמיום” ו-“נטלי סקיולייף”, יש הסדר מיוחד עם מרפאותיו של דר’ לוריא והתשלום הינו 20% מהמחיר הרגיל. היתרה מכוסה על ידי חברת הביטוח.

?האם הטיפול כואבimage_bullet

טיפול כירופרקטי המבוצע ע”י דר’ לכירופרקטיקה מוסמך, בדרך כלל לא כואב. ישנם מטופלים שחשים מעט החרפה בסימפטומים בשלב הראשון של הטיפול. בדרך כלל אלו אנשים שסבלו מבעיה כרונית תקופה ממושכת. השפעה זאת היא זמנית ונגרמת כתוצאה מהשנויים במצב החוליות.

?כמה טיפולים אצטרךimage_bullet

משך הזמן הדרוש לגופך להגיע לתפקוד מרבי, הינו אינדיוידואלי ומושפע מגורמים שונים, כגון: גיל, משך הזמן שהבעיה קיימת, סביבת העבודה, פציעות ועוד. כדי להפיק את מירב התועלת מהטיפול, כדאי לך להגיע לטיפולים כל עוד הרופא ממליץ על כך.

?האם הטיפול הכירופרקטי בטוחimage_bullet

בהחלט. הטיפול הכירופרקטי הינו טיפול טבעי ללא שימוש בתרופות או ניתוחים. בארה”ב יש למעלה מ- 60,000 כירופרקטורים ובכל שנה מטופלים מיליוני מטופלים. מחקרים רבים מוכיחים את יעילות ובטיחות הטיפול הכירופרקטי.
מידע נוסף על מחקרים

?מדוע יש צורך לחזור לטיפול אם כבר לא כואב ליimage_bullet

בדרך כלל הכאבים באים לאחר תהליך ממושך של ניוון ושינויים מפרקיים. יתכן מאד שכבר בשלבים הראשוניים של הטיפול תחוש בהטבה והכאבים ייעלמו, אך עדיין נצטרך להמשיך בטיפול מכיוון שמטרתנו לא לטפל בסימפטומים אלא בגורמים לחוסר התפקוד, ובדרך כלל זהו תהליך ממושך יותר. שלבי הטיפול הראשוני אינטנסיביים יותר אך מטרתנו להגיע למצב אופטימאלי בו נצטרך טיפולים מונעים בתדירות נמוכה.

?האם נשים בהריון וילדים יכולים לקבל טיפול כירופרקטיimage_bullet

שנויים מבניים והורמונאליים בגוף האישה בזמן ההיריון, משפיעים באופן ישיר על תפקוד עמוד השדרה. ככל שמתקדמים במהלך ההיריון ובייחוד בטרימסטר האחרון בו משקל האישה עולה בצורה ניכרת ואיתו הלחץ על עמוד השדרה נחוץ הטיפול הכירופרקטי. הטיפול יפחית את הלחצים והעומסים המופעלים על עמוד השדרה וישפר את תפקודה של האישה. הטיפול הכירופרקטי בטוח בזמן הריון ואין סכנה לעובר.
אצל ילדים כדאי לבדוק באופן שיגרתי את החוליות. ילדים שנמצאים בתהליך התפתחות וגדילה טרם פיתחו בעיות כרוניות וגופם הגמיש מושפע במהירות מהטיפול ונוטה להחלים מהר. כמו כן גלוי מוקדם וטיפול של עקמת (scoliosis), ובעיות יציבה אחרות מגבירים את הסיכויים לפתרון הבעיות ומנעת הישנותם יותר מאוחר.